Annonser från BloggPartner

nytt år, nya möjligheter och nya chanser

Hallåå läsare!
2010 nu då och det känns helt okej hittills. Dagen igår var faktiskt bra, på dagen träffade jag Julia och på kvällen drog jag mig bort till Sylte. Kvällen slutade i stan och sedan var det bara att traska hemåt. Lana och Ingah sov hos mig i natt och vi hade det ganska så trevligt på kvällen faktiskt. Idag har jag bara tatt det lugnt och kvällen blir också lugn. Imorron blir det Uddevalla och sova där och vi får se vad som händer. Inget mer att säga nu hoppas ni hade en trevlig kväll och är taggade för det nya året som kommer nu. vi hörs pusss ♥  / annaa


Nyårs löften 2010:

  • inte bita eller riva på naglarna
  • inte äta godis fram till min operation
  • lägga mera kraft på skolan och läxor
  • den sista är hemlig ;D


Bjuder även på en oseriös bild, titta och njuuut



Kommentarer
Postat av: klara bennhage

så fin är du anna!

2010-01-01 @ 22:44:40
URL: http://klarabeennhage.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0