Annonser från BloggPartner

20:43

Hej goingar!

Sitter i soffan ny duschad och kollar på tv, mycket mysigt. Idag har
jag pluggat och varit på sjukgymnasten och kikat på mitt knä och
fått nya övningar. Väntar nu på att Jackson 5 ska börja då jag ska
bädda in mig under täcket med lite mat och få ögon stora som hav
så jag inte missar en sekund. hahah.

Jag har inte fattat riktigt om det bara är gamla saker med i programmet
eller om man får se Michaels bröder från nu tiden. Är det så som jag även
hoppas att det är tycker jag det är j*vligt synd att inte min favorit är med :(

Nu ska jag göra i ordning i sängen och mixa ihop några mackor,
hoppas ni haft en bra dag!







Gammal bild på mig och Michaels staty i London. Prickarna rund
munnen har jag inte gjort nu utan dom gjorde jag för något år sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0