Annonser från BloggPartner

avskrivning typ

Hallå där!

Nu har det inte varit så mycket skrivande på det sista men jag funderar på att göra om min blogg eller ta en paus men vet inte vilket av det jag ska börja med. Har nämligen inte så mycket att skriva om nu för tiden och då kan det bli ganska tråkigt att läsa den. Bloggen är även ganska dyster tycker jag så jag vill liva upp den med mer färg och värme i, ska bara komma på hur jag ska få till det.

Men men, skolan denna veckan är ganska lugn eftersom dom flesta är på praktik och dagarna hemma går hyfsat fort. Och det gillar jag för då är det snart loooooooov! FY FAN vad skönt det ska bli, kan inte beskriva det med ord, helt underbart. Inget planerat för lovet dock men det blir ganska lugnt eftersom jag inte får festa på grund av mitt knä :/ hoppas på många mysiga tjejkvällar istället, det är minst lika bra. Håller på att göra om mitt rum också och nu börjar det äntligen likna något, bara lite färg som saknas. Nää nu har jag skrivit allt för mycket, ska dra mig till duschen istället.

Ni får ha det så bra, puss på er goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0