Annonser från BloggPartner

döööööd


Hallå goingar! ♥ Idag är jag absolut inte alls på humör, jag är depp, helt slöööö, inte hungrig alls, orkar ingenting, vill bli lite glad men det går inte, kollar på film " yes man " som jag sätt förut och jag har skrattat till den men nu hatar jag den. Usch det är inte alls min dag idag, håret vill inte samarbeta med mig heller så då vill nog inte resten av kroppen det heller ..

aa, då vet ni hur jag känner mig idag. Det kanske inte var det roligaste att läsa men hade jag kunnat ett bra skämt nu hade jag dratt det så ni fick skratta lite, men idag har jag inga bra skämt. Jag brukar ha några goa i bakfickan så kanske kan dra någon en annan dag men icke today sorry. Hoppas ni får en trevlig dag idag ni som har en dag extra lov som jag, :D:D  ibland är snön allt redigt bra att ha!  pusss på er :*


Kommentarer
Postat av: line

anna då, du som alltid brukar vara glad och skratta :(

det här är ju inte alls du, och om inte håret vill samarbeta med dig, samarbeta med det istället (a)

nu kände jag mig smart, hihi, men ha det bra ändå, du behöver det.

lite tröstande ord har jag iaf, :)

hähä, puss på dig sötnos <3

2010-03-01 @ 12:18:17
Postat av: Anonym

haha va söt du är, det är ju trots allt tanken som räknas :)<3 puss

2010-03-01 @ 12:52:45
URL: http://annaaka.blogg.se/
Postat av: ewelina

Du: "Jag vill ha en Cola." Kypare:"Är Pepsi OK?" Du:"Är Monopolpengar ok?!"



hoppas de blev bättre!

du är bäst tjejen!

2010-03-05 @ 21:44:28
URL: http://eewelinaekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0