Annonser från BloggPartner

I want you to seee

Tjoohoo!
--
Idag har det varit lugnt, var nere hos sjukgymnasten efter skolan och kollade hur mitt knä mår osv. Han visade hur allt hade gått till och vad dom hade gjort i mitt knä, det var inte så mysigt att se vill jag lova. Sedan åkte jag hem och Julia kom förbi en stund och livade upp mitt liv med att sjunga lite för mig. Varför vet jag inte men skulle tro att hon var sugen på att sjunga lite.
--
Nu ska jag snart laga mat med mamma och det blir lite dipp med tacochips, mumsmums!

Kommentarer
Postat av: julia

haha du skratta ju så du nästan dog ;) jag vet att du gillar min bebis röst!

2010-03-04 @ 11:50:35
Postat av: Anonym

hahaha så jävla söt är du! :) omöjligt att inte skratta när Julia 5 år sitter mitt emot mig och sjunger!

2010-03-04 @ 16:32:59
URL: http://annaaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0