Annonser från BloggPartner

måndag


Hej godingar! Sitter i soffan nu och är super proppmääääätttt, mamma gjorde en enkel kvällsmat med lite bröd och olika pålägg så jag kunde mixa och blanda själv och resultatet av det märker jag av nu. Men men, dagen idag blev ändå bra tillslut. Frida kom och vi gosa ner oss i soffan och feta oss som vanligt, men sedan var vi händiga och gick ut på en promenad så jag fick gå lite med knät och då träffade vi Fredrik och Alexander och snacka lite med dom. Sedan drog jag hem och la mig i soffan igen och nu sitter jag här.

Tyvärr så blir det skola i morgon för min del och jag kan inte påstå att jag diggar det direkt. Hade gärna haft några dagars lov till, men nu är det som det är så det blir sängen lite tidigare idag. Hoppas ni haft en bra dag idag, sovgott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0