Annonser från BloggPartner

suuuuger


Sitter hemma har precis käkat och pluggat lite inför provet vi har i morgon. Turen på näl var inget jag direkt gillade, knät var i för sig bra och stabilt men jag får inte träna handboll förns nästa år kanske december om jag har tur. Jag får börja jogga tre månader efter operationen och jag har inte gjort ett riktigt träningspass sedan september och det suger. Det är svinjobbigt att inte få träna som man vill längre så jag rekomenderar INTE att skada sig så man blir tvungen att operera sig för det S U G E R! tro mig.

Ska inte deppa vidare här och nu utan ska gosa in mig i en varm filt och kolla vidare på tv'en, hoppas ni har haft en trevlig dag godingar pusssss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0