Annonser från BloggPartner

so sick

Godmorgon goingar!

Ligger faktiskt kvar i sängen idag för mår inte alls bra. Ont i halsen, hosta och är tät ..  Detta låter säkert lite konstigt men jag är faktiskt van, varje år vid Oktober - November så får jag såhär på grund av min astma. Förra året var första  gången som jag inte behövde åka in till sjukhuset för att få hjälp att andas, så vi får väl se hur detta slutar. Men det slutar säkert bra i år med :)



Under tiden så försöker jag göra klart medicinen som ska vara inne på Tisdag och det rullar faktiskt, det är ju ganska smart att ligga och plugga medicin nu när jag är sjuker, haha. Dagen igår var ganska lugn, vakna upp brevid Daniel sedan kom min moster så åkte vi ut till överby en sväng och efter det skulle jag klippa mig. Kvällen spenderades hemma med mamma och tv'n och idag blir det nog samma fast kanske med en hyrd film till.

Nu ska jag plugga vidare, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0