Annonser från BloggPartner

söndaaaag

Hallååå!
Sitter och försöker plugga för en gångs skull, inte alltid det händer :) Försöker få till uppgiften inom människan socialt och kulturellt som ska vara klar och inne senast på Tisdag, utskriven på papper. Började lite med den i Torsdags men skrev ungefär en mening sedan fattade jag inte mera så försöker fatta den nu, men det verkar inte gå så bra nu heller.
'''
Vaknade i alla fall upp hos Daniel idag sedan kom mamma och hämtade mig så åkte vi till Överby en stund, där hittade jag en kjol, två tröjor och ett par tights. Bilder kommer senare. Innan vi drog oss hemåt hälsade vi på hos mina kusiner en stund också för Henrik är hemma från Norge nu, det blev lite fika och en hel del tjöt .. som vanligt ..
'''
Dagen igår var super bra. Vaknade först upp hos Isabelle sedan kom pappa och hämtade mig så drog jag hem en stund. Sedan var det ju SPA TIME med Malin och hennes mor som jag verkligen inte kan klaga på, gör trevligt var det med först ansiktsbehandling och efter det var det mat. På kvällen drog jag och Malin och kikade på Harry Potter sen sov jag hos Daniel. Det var dom dagarna kortfattat och nu ska jag åter gå till pluggandet, hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0