Annonser från BloggPartner

tell me your secrets and ask me questions

Halllå dääääär!
Vad gör jag? Jo, absolut ingenting, borde jag plugga? JA det borde jag för jag ligger efter, men orkar jag? nej :/ Behöver göra mig en stor kopp med kaffe och något att äta för att orka plugga nu, väntar även på att mamma ska komma hem men hon verkar inte vilja svara på mina samtal. I morgon är det sovmorgon som gäller och sedan tidig skoldag, det blir en skön dag. Onsdag är nu klar och det betyder att mer än hälften av skolveckan har gått och snart är det helg :) På Fredag fyller Erka älsklingen år så det blir till att mysa med henne och några goingar till och Lördagen tillbringar jag med Danneman! Lite shopping och kanske bio, låter bra. Nu ska jag se vad som händer här i huset, kanske sova en stund? Eller städa rummet? Nej, plugga får det väl bli dååååå ..   HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0