Annonser från BloggPartner

hela min helg i ett och samma inlägg

Halllåå där!

Förlåt för en kass uppdatering men har inte varit vid datan under helgen. Träffade Amanda
en stund i fredags och käkade pizza sedan kom Daniel. På lördag tog jag min cykel och trampade
ner till staden för en fika med min efterlängtade Lana. Det var jättemysigt att få träffa henne igen. Efter
några timmars fikande och prat trampade jag hem igen för att hämta pengar och cykla ner till staden igen
och hämta upp min kära vän Sanna. Det var allt ett tag sedan jag träffade henne också så jag hade bestämt
mig för att bjuda henne på lite tacos hemma hos mig, vilket blev väldigt lyckat. Mycket snack och skratt och
efter en trevlig kväll försvinner Sanna från mig hus för att traska vidare till sin buss hem, sorgligt. Så jag drog mig
bort till Daniel, ville inte vara hemma själv :D haha, mesigt.

Nu ska jag äta innan jag drar mig bort för ett försök på träning igen, skojskoj, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0