Annonser från BloggPartner

HTC

Hejhej!

Roligt väder det är ute idag, fick bli stövlar, stor varm jacka och ett parris till skolan förut. Regn regn regn, vad gör det för nytta? Okej det är bra för marken, träd osv men det räcker väl med en timmas regn då? Det tycker jag i alla fall. Medicinprov idag och jag hade inte övat något ungefär, kom på det igår när vi prata om det i skolan så försökte plugga mängder igår men somnade bara hela tiden så aa, hoppas det gick bra ändå :)

Just nu sitter jag faktiskt med pappa i köket och äter samtidigt som jag små kollar lite på ett skal till min HTC mobil. Har varit runt i alla affärer och det finns ingen som har skal till HTC Legend, men så finns det en sida på internet som säljer mobil skal som en kompis tipsade mig om och där sitter jag och kikar nu.



Det får bli någon av dessa, vilken vet jag inte men det är ett plus att det är fraktfritt ;)

Vet inte om jag är efter med denna sidan eller inte men för er som inte varit inne på den och letar skal så är hemsidan iaf:  http://www.skal-man.se/

Ska kolla vidare lite till innan jag tar mig en blöt prommmmiiss i regnet, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0