Annonser från BloggPartner

live for the moment


Hallå där!
Kom hem för en stund sedan och nu har jag precis ätit, ska snart plugga lite för det tar ju aldrig slut ..
Idag har jag bara varit i skolan och en snabbis på sjukgymnasten. Skadade ju mitt knä för ett år sedan så var tvungen att operara mig så nu stärker jag upp det.

---------------

Hahaha, inatt var det lite roligt faktiskt. Jag vaknade runt ett och hur har jag ingen aning om men jag trodde i alla fall att klockan hade ringt. Så jag gick upp och plattade håret, packa och tog på mig kläderna. Tyckte det var lite konstigt att mamma inte var uppe så tänkte väcka henne ifall hon hade försovit sig eller något. Men så såg jag på hennes klocka att den inte var sex utan ett. Då blev jag lite små sur faktiskt, kunde ha sovit vid det laget. Men jag gick och la mig igen och sov några timmar till, haha :) Har ingen aning om hur det gick till, men det äckliga är att min kompis hade gjort samma tabbe natten innan mig. Fy, lite små läskigt.




men aja, vi hörs senare! puss

Kommentarer
Postat av: patricw

Vem är snyggingen?

2010-10-07 @ 21:01:06
URL: http://patricw.tumblr.com
Postat av: L.Strömberg

Säger det igen. Så jäkla fin är du! :)

2010-10-07 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0