Annonser från BloggPartner

mörkt?ljust?rött? kanske gult?

Äntligen, då var en frisörtid bokad!
Nu har håret växt en väldans massa och mina slingor bara hänger där och försöker se bra ut. Dom fattar
inte att dom inte ser bra ut längre :s Men nu har jag en tid bokad i alla fall. Problemet nu är att jag inte vet
vad jag ska göra med färgen. Vill bli brunhårig men det tycker ingen annan och min frisör vägrar att färga det brunt.
Jag har varit ljus så länge nu så vill hitta på något nytt, kanske lite bruna slingor? Bara ljusa? Lite av varje? Ja, vi ser vad som händer i alla fall. Men en förändring skulle inte skada ..



Ge mig någon av färgerna nu!

Kommentarer
Postat av: Natthakan

Sv: Jag med! :D

2010-10-14 @ 18:13:31
URL: http://natthakan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0