Annonser från BloggPartner

snippilopp

Denna veckan gör jag faktiskt såhär att jag lägger upp hela veckans klädsel på fredag, :)
Det blir lite svårt att hinna med det hela tiden så tar kort varje dag men lägger in det på bloggen
på fredag istället. Då har jag även lite mer tid att kolla igenom bilderna.

Idag var det en super tråkig dag i skolan, maten var slut, vädret sög, lektionerna gjorde mig trött och ointresserad och jag mår allmänt dåligt, får se om det blir skola i morgon. Det skulle vara bra om det blev det för jag har medicin prov men aldrig att jag har ett medicin prov på kroppen när min egna inte ens mår bra :0 Men men, ska plugga lite nu ändå och se ifall jag finner något att käka, mat är ju så gott! Hörs senare, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0