Annonser från BloggPartner

When you fall, I will be there to receive you

Hallå igen!

Kom precis hem från Daniel och sitter nu och käkar. Ska träna vid fem och innan det får jag väl städa lite eller något. Min helg har varit jättemysig, fredagen spenderades hemma hos Daniel och eftersom han var hemma själv hela helgen så sov jag där inatt också. Igår var det fest, maskerad med en hel hög goa människor och jag fick på mig ett par kaninöron, en fluga och en liten kanin svans. Idag har vi bara tagit det lugnt och ikväll får vi se vad vi hittar på, men vi kommer nog kolla på Beck filmen som börjar klockan nio :) Hoppas eran helg har varit bra, pusss!



Daniel ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0